Pogosto zastavljena vprašanja

Kdo lahko aktivira uporabniški račun?

Uporabniški račun lahko aktivira vsak odjemalec, ki ima z GEN-I sklenjeno pogodbo o dobavi električne energije ali zemeljskega plina.

Kako aktiviram svoj uporabniški račun?

1. Na naslovu https://moj.gen-i.si/Account/Register vpišite vaš aktiven elektronski naslov, ki bo tudi vaše uporabniško ime, izberite poljubno geslo, vnesite manjkajoče podatke in jih potrdite s klikom na ikono Registracija.

2. Na vaš elektronski naslov boste prejeli potrditveno povezavo, na katero kliknite oziroma jo prekopirajte v brskalnik za aktivacijo vašega uporabniškega računa. Če elektronskega sporočila ne prejmete v roku 15 minut, na osnovni strani https://moj.gen-i.si uporabite funkcijo »Pozabil sem geslo« in sporočilo vam bomo posredovali ponovno.

3. Po prejemu potrdila, da je bil vaš uporabniški račun uspešno aktiviran, se v Moj GEN-I prijavite z izbranim uporabniškim imenom in geslom.

Ob vnosu mojega uporabniškega imena dobim sporočilo, da je prijava neuspešna. Kaj lahko naredim?

Preverite, če ste kot uporabniško ime vnesli pravilen elektronski naslov in bodite pozorni, da pri vnosu gesla upoštevate morebitne male in velike črke. Za ponastavitev gesla lahko uporabite funkcijo »Pozabil sem geslo«.

Za pomoč pri prijavi ali aktivaciji portala Moj GEN-I smo vam na voljo po e-pošti pocenielektrika@gen-i.si ali poceniplin@gen-i.si oziroma na brezplačni telefonski številki 080 1558 od ponedeljka do sobote med 08. in 20. uro.

Ali lahko spremenim uporabniško ime in/ali geslo?

Uporabniškega imena ne morete spreminjati. Geslo lahko po prijavi v uporabniški račun poljubno spreminjate s klikom na zavihek Nastavitve in izbiro ikone Uredi geslo.

Pozabil sem geslo za vstop v moj uporabniški račun. Kaj lahko naredim?

Na osnovni strani https://moj.gen-i.si v obrazcu za prijavo v uporabniški račun kliknite na ikono »Pozabil sem geslo« in vnesite vaš elektronski naslov (uporabniško ime). Poslali vam bomo potrditveno povezavo, na katero kliknite oziroma jo prekopirajte v brskalnik za ponastavitev gesla.

Na elektronski naslov boste prejeli novo geslo, ki ga lahko po ponovnem vstopu v vaš uporabniški račun spremenite v zavihku Nastavitve.

Ali moram za vsako merilno mesto aktivirati nov uporabniški račun?

Ni potrebno. Vsa merilna mesta lahko povežete in jih upravljate znotraj enega uporabniškega računa.